Դեկտեմբերի 15

Սուրբ Ծննդյան հեքիաթ սրինգ նվագող աղջկա մասին

Սուրբ Ծննդյան հեքիաթ սրինգ նվագող աղջկա մասին

Դուրս գրի՛ր անծանոթ բառերը և բացատրի՛ր բառարանի օգնությամբ:

Ուժգնություն-շատ ուժեղ

տրտմած-տխրած

պիես-թատերական գրվածք՝ երկ:

պապանձվել-լեզուն կապ ընկնել, խոսել չկարողանալ:

արտասովոր-սովորականից դուրս, անսովոր, տարօրինակ:

ունկընդիր-ունկընդրել-լսել

Պատմի՛ր սրինգ նվագող աղջկա մասին:

Սրինգ նվագող աջիկը շատ բարի էր, ինքնավստահ և խելացի

Պատմի՛ր երկու աշխարհների մասին :
ա) աշխարհ ուրիշ մարդկանց աչքերով վատն է, որովհետև այդ դեպքում կյանքի աղբյուրը ուրիշների մտքերի վրա է։

աշխարհ քո աչքերով

Աշխարհ իմ աչքերով ավելի լավն է, ես այդ աշխարհում կարող եմ տեսնել ու լսել այն ամենն ինչ ուզում եմ :

Քո կարծիքով ի՞նչ է հրաշքը:

Հրաշքը մի  բան է, ինչին դու հավատում ես և այն կատարվում է: Հրաշք է նաև ամեն մարդ


Posted 15 Դեկտեմբերի, 2021 by Ֆլորա Հովհաննիսյան in category Մայրենի

Leave a Comment

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

*